Life Goals

Rank 8856 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

De perfecte baan, een leuke relatie, mooie reizen maken en vooral plezier hebben in alles wat je doet. Voor ‘onze’ generatie lijken de mogelijkheden eindeloos. Millennials zijn doorgaans hoogopgeleid en hebben een ontembare lust naar succes in het leven – op alle gebieden. En het kan altijd beter en méér. Herkenbaar? Laura Brijde geeft je een inkijkje in haar millennialbestaan en vertelt openhartig over de onderwerpen die haar na aan het hart liggen: liefde, carrière, reizen, onzekerheden en geluk. Van gepest worden door haar negenjarige oppaskind tot haar eerste echte kantoorbaan, en van romantische langeafstandsrelaties tot verhuizen naar een land waar ze wordt aangekeken alsof ze een nieuwe diersoort is. Laura neemt je, zoals alleen zij dat kan, mee in haar belevenissen en avonturen, vol openhartige verhalen, ongemakkelijke acties en leerzame tips. Zo leer je in Life goals hoe je de hashtags #couplegoals, #girlboss, #wanderlust en #happylife niet slechts online, maar juist ook offline kunt nastreven.

Prometheus, Uitgeverij
29 juni 2020