cover

Limonade met pulp

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 32 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Artikelen 1   Topics 0

Een gedemotiveerde student besluit na het zoveelste (mislukte) herexamen zijn verroeste kinderdroom waar te maken en een roman te schrijven. Eén probleem: hij mag dan wel tonnen goesting hebben, ideeën lijken er niet te zijn. Maar na het nodige gewroet komt daar verandering in. Hij verzint zijn allereerste personage, de 43-jarige Pablo, een vader van drie die alles verliest en dan maar naar de Filipijnen reist, waar hij de wondere wereld van backpackers, doortrapte zakenmannen en drugsdealers ontdekt.

Terwijl Pablo in de meest waanzinnige avonturen belandt, verandert de schrijver – na een mislukte liefdesverklaring – in een kluizenaar die enkel nog praat met zijn zelfverzonnen personages. Met de moed der wanhoop neemt hij zich voor van zijn boek een bestseller te maken en zo de liefde van zijn leven alsnog voor zich te winnen. Maar wat begon als een lichtvoetig hobbyproject, verwordt tot een ondraaglijk zware molensteen om zijn nek.

Manteau
27 mei 2022
27 mei 2022

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Marvin O.

Reacties op: Limonade met pulp