Literaire glibberingen & poëtische trilsels

LUXE UITVOERING HARDCOVER A4 FORMAAT KLEUR Een must voor elke schrijver! In dit boek neem ik jullie graag mee in de wereld van het geschreven woord. Lees hoe woorden zich vormen tot meer dan slechts de verzameling, wat mensen drijft te schrijven en wat stromingen te zeggen hebben. Om dit alles te ontdekken, duiken we in genres en stromingen, in de gedachtegang van lezers, schrijvers en zelfs uitgevers. Ook verdiepen we ons in specifieke woorden die ons vocabulaire ons biedt, natuurlijk hier en daar met een knipoog. Daarbij kan ik het niet laten om mijn belevingen om te zetten in gedichten en deze te combineren met passende foto’s. Het geschreven woord is een godsgeschenk aan hen die meer van de wereld willen ontdekken, dus ga met mij mee op die ontdekkingsreis.

Recensies (1)

Is Literaire glibberingen & poëtische trilsels het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Literaire glibberingen & poëtische trilsels