Loes, Luca & Liz

Loes, Luca & Liz

Rank 3904 Gelezen 195 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 68 Favoriet 3 Recensies 11
Feelgood Lijsten 1 Spots 4   Topics 0

Het leven lijkt niet mooier te kunnen worden als Anneloes in ‘Loes, Luca en Liz’ van Saskia M.N. Oudshoorn naast Gianluca wakker wordt in een hotel in Milaan. Wát een contrast met haar ex Emiel, die zo hoffelijk was als een pedaalemmer. Hem kan ze missen als kiespijn. Maar degene die Gianluca moet missen, is wel voelbaar aanwezig: zijn vrouw Elizabeth, die veel te jong is overleden. In dit tweede deel van de serie ‘Liefde in Milaan’ verdiept de relatie van Anneloes en Gianluca zich, en daarmee gaat ook zijn verleden met Liz een grotere rol spelen. Anneloes voelt zich verscheurd: ze is gek op deze man, maar ze kan zijn overleden echtgenote niet vervangen. Dat is ook nooit haar bedoeling. In ‘Loes, Luca en Liz’ neemt Saskia M.N. Oudshoorn je overtuigend mee in wat het betekent om verliefd te zijn op een weduwnaar.

Feelgood
Populaire fiction algemeen