Lot!

Wat zou u doen als er zomaar een miljoen in uw handen wordt gestopt?
Een winnend lot, tekent zich in deze roman af als lotsbestemming. U als lezer kunt aan dit verhaal uw eigen gevoelens spiegelen over de oeroude contrasten tussen goed en kwaad, liefde en haat, oprechtheid en hypocrisie. Het is een reportage van de zoektocht naar het geluk van Wessel Weiland en Mireille van de Wal. Beide voelen zich verward en onzeker over de al lang niet meer aan het toeval toe te schrijven gebeurtenissen. Ze willen wel keuzes maken, maar worden geconfronteerd met de onmogelijkheden ervan. Ze accepteren uiteindelijk hoe vanaf hun geboorte in de ene gebeurtenis alweer de kiem ligt voor de volgende. Ze verliezen beide de grip op de werkelijkheid als in hun waanbeelden de schikgodin op haar witte paard voorbijkomt.

Maak via Zoom! kennis met Lotte de Lange. Of u het gelooft of niet, zij is nooit geboren en ze zal nooit sterven, ze is een mythe en doorleefde vele culturen. Al eeuwenlang speelt ze de godin van ons lot, het levensgeluk en het tijdsbeloop.

Mijnbestseller.nl
22 juli 2021