Louise

Rank 480 Gelezen 67 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 99 Favoriet 5 Recensies 27
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 2 Top25's 1   Topics 0
‘Huurster gevraagd voor goedkoop appartement, in ruil voor hulp in huis.’
De advertentie leek zo perfect.
Anne-Laure is hoogzwanger, hormonaal labiel en heeft net ontdekt dat haar vriend de term monogamie nogal ruim interpreteert.
Alles wat ze wil is een veilig nest voor haar baby, dus trekt ze in bij Louise en haar dementerende man Roger.
Net wanneer ze haar leven en hormonen weer in de hand heeft, vindt ze in een lade een verborgen manuscript.
Het schetst een misdaadverhaal met in de hoofdrol Roger, Louise en een lijk dat maar niet wil verdwijnen.
Is dit huis wel veilig?

Anne-Laure Van Neer (Antwerpen, 1975) debuteerde in 2015 met Justine en in 2017 verscheen Maurice. Beide boeken werden genomineerd voor de Hercule Poirotprijs.

‘Als debuut is Justine de uitschieter van het jaar.’ – Lukas De Vos over Justine.

‘Waarschijnlijk het grappigste boek over een seriemoordenaar ooit gemaakt.’ – Patrick Van Gompel over Maurice

Literaire thriller
Uitgeverij Vrijdag
12 september 2019
12 september 2019

veravb Hebban Recensent

Humoristische thriller

door: veravb

Een mooi omslag, zwart met in het wit de contouren van een zwangere vrouw, luidt het derde boek van Anne-Laure Van Neer (1975) in. Net zoals haar voorgaande boeken is de titel de voornaam van een vrouw of man, in dit geval is het Louise geworden. Louise is haar derde boek, na Justine en Maurice,...

Reacties op: Louise