Loverboy - Boekenvoordeel special

VN:

Loverboy

Gelezen 156 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 54 Favoriet 4 Recensies 13
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

Wat doet een vrouw die vermoedt dat haar man een affaire heeft met een andere vrouw? Yoka Kamphuys is gewend over dit soort vragen na te denken. Ze schrijft namelijk misdaadromans met als hoofdpersoon Anouk Akkerman. Haar bureau AA Private Investigations krijgt regelmatig opdrachten om de gangen na te gaan van een mogelijke ontrouwe echtgenoot of echtgenote.

Yoka werkt aan een verhaal waarin Anouk een weggelopen tienermeisje moet zien te vinden. Intussen vermoedt ze dat haar eigen man vreemdgaat. Ze treedt in Anouks voetsporen als ze zijn gangen probeert na te gaan, mensen achtervolgt en bespioneert. Heeft hij inderdaad een minnares, en wie is ze, wat doet ze en waar woont ze?

Dan gaan fantasie en werkelijkheid op een gevaarlijke manier doorelkaar lopen. Het verhaal dat ze schrijft, suggereert wat ze moet doen om haar doel te bereiken, maar de schok is immens als de werkelijkheid negentig graden anders ligt dan ze had gedacht.

Literaire thriller
18 mei 2005
11 mei 2013

1 keer bewerkt, laatste bewerking door marmaa

Eric Herni Boekverkoper

Psychologische thriller die staat als een huis

door: Eric Herni 1 like
Wat doe je als je het vermoeden hebt dat jouw partner mogelijk een ander heeft? Een geheime liefde. Iemand van wiens bestaan jij niet afweet, maar die blijkbaar wel een grote rol speelt in het leven van degene met wie jij je dagen wilt gaan slijten. Besluit je voor de harde confrontatie te kiezen,...

Reacties op: Loverboy