Lul ik hou van je!

Lul ik hou van je!

In dit praktische boek presenteert Bianca een kortere route naar een leukere relatie. Met je lief en jezelf. Het gaat over oud verdriet en opnieuw beginnen. Over vasthouden en loslaten.

'Lul ik hou van je!' biedt jou de kans conflict en confrontatie om te buigen naar een relatie vol begrip, compassie en plezier. Het boek is in de vrouwelijke vorm geschreven. Uiteraard alle respect en bewondering voor de mannelijke lezers.

'Vloeiend geschreven en zonder te zwaar te worden neemt Bianca je mee door de lulligheden van alledag die zo herkenbaar zijn in een relatie. Mooi om na het lezen te ontdekken dat het me onbewust al heeft aangezet tot een andere zienswijze op bepaalde punten.'
- Natascha Pulles -

'Dit boek heb ik vanuit mijn waarheid geschreven. En ja, het gaat soms om situaties waar ik niet trots op ben.' Als voorvechter van het delen door vrouwen voor vrouwen zie ik dit boek als een prachtig podium om vrouwen te inspireren en aan te moedigen zich te empoweren in hun communicatie. Om zo de relatie met hun lief te versterken. En daarin dicht bij zichzelf te blijven.'

Bianca (1974) is gescheiden en moeder van twee vrolijke tieners. Ze houdt van reizen, fietsen, lezen, schrijven, van mensen met gevoel in hun donder en spruitjes met satésaus. Haar trainingen en workshops helpen vrouwen aan meer veerkracht en daadkracht in hun communicatie. Ook is Bianca oprichtster van Joycademy.nl, waar zij lezers dagelijks inspireert met haar columns.
Gezondheid & Psychologie
Pearl Publishers