Maarten en de magie van de mantel

Maarten en de magie van de mantel schetst het ware verhaal achter de figuur Sint-Maarten, die we nu allemaal kennen als de grote kindervriend. Wist je dat Sint-Maarten ooit echt bestaan heeft? Maarten had een heel bewogen leven, doorstond de zwaarste tochten en werd uiteindelijk door iedereen aanbeden. Tot op de dag van vandaag leeft zijn legende voort.

Volledig naar zijn goede gewoonte verwerkte Mario De Koninck (AAaRGh...) het levensverhaal van Martinus van Tours tot een verhaal vol humor, met prachtige illustraties van toptekenaar Nikola Hendrickx, waar zowel jong als oud plezier aan beleven.

Recensies (1)

Is Maarten en de magie van de mantel het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Maarten en de magie van de mantel