Mag ik even mijn aandacht

In deze wereld moeten we veel: we zijn almaar bezig met het afvinken van to-dolijstjes, willen voldoen aan allerlei verwachtingen en zijn met het pleasen van iedereen behalve onszelf. Het resultaat? We zijn moe, gestrest en voelen ons niet gelukkig. Maar het kan ook anders!

In ‘Mag ik even mijn aandacht’ leer je om jezelf centraal te stellen. Inger Strietman legt in haar pragmatische, no-nonsense-schrijfstijl uit waarom gezond egoïsme zo belangrijk is en hoe je het kunt toepassen in je dagelijks leven. Gezond egoisme betekent dat je om jezelf geeft én om anderen. Want selfcare hoeft niet ten koste te gaan van anderen. Dit boek is onmisbaar voor iedereen die wel wat meer aandacht van zichzelf kan gebruiken.

Recensies (1)

Is Mag ik even mijn aandacht het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mag ik even mijn aandacht