Mag ik je nummer even
  Lees een fragment

Mag ik je nummer even?

Gelezen 399 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 72 Favoriet 18 Recensies 7
Literatuur & Romans Artikelen 2 Lijsten 5 Spots 3   Topics 0

Poppy Wyatt is haar verlovingsring kwijt! Een antiek geval, al drie generaties in het bezit van de familie van Magnus, haar aanstaande.
Over tien dagen is de bruiloft! En terwijl ze buiten met haar vriendinnen staat te bellen, wordt haar mobieltje plotseling uit haar handen gegrist. Ook dat nog! Nu is de crisis compleet. Wat moet ze zonder telefoon beginnen? Helemaal hyper denkt Poppy dat ze aan het hallucineren is geslagen wanneer ze in een afvalbak zomaar een smartphone ziet liggen. Hebbes! Maar het duurt niet lang voor de eigenaar, de botte zakenman Sam Roxton, zich meldt. En Sam is 'not amused' als Poppy ijskoud weigert haar schat aan hem af te staan.

Fictie overig algemeen
Mariëtte van Gelder
The House of Books
15 februari 2012
06 november 2019

Scrabbelen zal nooit meer hetzelfde zijn

door: Diane Kooistra 1 like

Ik heb alle boeken van Sophie Kinsella tot nu toe gelezen en hoewel ze in grote lijnen wel een beetje op elkaar lijken, is het lezen elke keer weer een feestje.

De relaties in dit boek zijn weer heerlijk complex en de oplossingen die Poppy vindt voor de problemen die ze tegenkomt zijn eigentijds en...

Reacties op: Mag ik je nummer even?