Maison Mari

Maison Mari

Culinair   Topics 0
Mensen uitnodigen voor een uitgebreid diner, dat vindt Mari Maris het fijnste wat er is. Het toont dat je je gasten bijzonder genoeg vindt om er je best voor te doen. In Maison Mari biedt Mari zorgvuldig samengestelde menu's voor ieder weekend van het jaar - van januari tot en met de feestelijke decembermaand. Of je nu kookt voor vier of voor tien personen, in ieder menu zijn de smaken, structuren en porties zorgvuldig op elkaar afgestemd tot een harmonieus en uitgebalanceerd diner. En geen zorgen, met de menu's van Mari heb je na het hoofdgerecht nog voldoende ruimte voor dat heerlijke nagerecht. Daarnaast zijn de menu's aangevuld met wijntips én handige mise-en-place lijstjes om de chaotische thuiskok houvast te geven. Tussen de recepten door geeft Mari, zoals je van haar gewend bent, alle benodigde informatie over de ingrediënten en vertelt ze het sprookje over de totstandkoming van haar eigen Franse restaurant aan huis: Le Jardin des Etoiles, waar je eet uit Mari's magische groentetuin.
Culinair
Carrera