Makkelijke relaties in de liefde

‘Ik heb wel weer eens zin om écht samen met je te zijn.’
Ik laat mijn lepel op mijn bord rusten en kijk op. ‘Hoe bedoel je, écht samen zijn?’ vraag ik oprecht verbaasd. Zitten we nu dan niet echt samen te eten? En doen we dat niet bijna elke avond?

Hoe maak je meer tijd voor elkaar? Moet je ruzies nou wel of niet uitpraten? En wat doe je als de liefde lijkt te bekoelen? In Makkelijke relaties in de liefde lees je aan de hand van twintig herkenbare, dagelijkse situaties hoe je makkelijker tegen liefdesrelaties kunt aankijken. Alle relatieperikelen komen voorbij, van rekening houden met elkaar tot de kinderwens, en van jaloezie tot de feestdagen. Het boek leest als een trein en de tekeningen zijn een fijne aanvulling.

Merel en Mikal begeleiden mensen naar makkelijke relaties. Ze gebruiken hun eigen ervaringen om te laten zien dat hierbij geen werkvormen, trucjes of methodes nodig zijn.

Is Makkelijke relaties in de liefde het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Makkelijke relaties in de liefde