Malorie

Malorie

Gelezen 73 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 93 Favoriet 2 Recensies 10
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Twaalf jaar nadat Malorie en haar kinderen de rivier op voeren op zoek naar veiligheid, zijn blinddoeken nog steeds het enige wat de mensheid kan behoeden voor een gruwelijk einde.
Eén blik op de wezens die de wereld bevolken zal iemand immers tot onuitsprekelijk geweld drijven. Er is nog steeds geen verklaring voor deze gebeurtenissen. En geen oplossing.
Dan krijgt Malorie verbijsterend nieuws. Voor het eerst in jaren is er een sprankje hoop. Iemand van wie ze heel veel houdt is misschien nog in leven.
Malorie staat voor een onmenselijke keuze: blijft ze in haar veilige, beschermde omgeving? Of begeeft ze zich in de duisternis, op weg naar een hoopvollere toekomst?

Literaire thriller
Bird Box (2)
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
17 november 2020
19 november 2020

Joop Liefaard Hebban Recensent

Overleven in apocalyptische tijden

door: Joop Liefaard 2 likes ebook

Josh Malerman is een Amerikaanse schrijver en singer-songwriter die in 2014 furore maakte met de apocalyptische thriller De kooi. Daarin wordt de aarde bevolkt door gevaarlijke wezens: wanneer je er als mens een blik op werpt, word je getroffen door extreem gewelddadig gedrag. Een blinddoek vormt...

Reacties op: Malorie