Mama Afrika

Junior   Topics 0
Mama Afrika neemt u en uw kind mee in de wereld van Afrika, dit geweldig leuke werkboek is voor kinderen vanaf 3 tot 12 jaar oud. Dit werkboek kan in de jonge levens jaren als prentenboek gebruikt worden om een verhaaltje voor te lezen. Voor latere leeftijden kan dit werkboek gebruikt worden om echt aan de slag te gaan en Afrika te gaan onderzoeken. Het leuke van dit werkboek is ook dat ouders hier actief in mee kunnen doen door samen op het internet te gaan onderzoeken. Het is tevens ook een kleur boek met een leuk verhaal lijn en veel informatie die uw kind gaat helpen met zijn of haar ontwikkeling. Afrika heeft heel veel interessante wetenswaardigheden en geschiedenis die wij graag aan de kinderen willen leren doormiddel van dit werkboek. Wij wensen u en uw kind heel veel lees en kleur plezier en hopen jullie weer terug te zien in ons volgende werkboek. +

Kind & Jeugd
Kinderboeken diversen