Man op z'n allerbest

Vier jaar geleden verscheen van 'de stijlpastoor des vaderlands' Man op z'n best. Dit standaardwerk zou bij iedere man op zijn nachtkastje moeten liggen, maar is al tijden niet leverbaar. De hoogste tijd voor een uitgebreide uitgave van dit succesvolle boek. Speciaal voor deze nieuwe editie schreef Kantelberg twee splinternieuwe hoofdstukken. Want wat draagt een man, nu thuiswerken het nieuwe normaal is geworden? En hoe kleedt hij zich, nu ouderwetse genderkaders steeds meer vervagen? Arno Kantelberg ziet het als zijn missie om de Nederlandse man te begeleiden richting een stijlvol bestaan. Dat daar behoefte aan is blijkt wel uit zijn razend populaire stijlrubriek in Volkskrant Magazine. Op dezelfde goedgehumeurde toon gaat Kantelberg encyclopedisch te werk in deze onmisbare gids. Van schoenen via het middenrif tot aan de bovenkant van je hoofd, deelt hij zijn kennis en lardeert die met een scala aan praktische tips. +

Literaire non-fictie algemeen
Podium Uitgeverij
16 november 2021
16 november 2021

Reacties op: Man op z'n allerbest