Marc en Melany

Marc en Melany

Wie achter de zon aanloopt komt uiteindelijk in de schemering terecht.
Voor je het weet valt de nacht…

Marc en Melany leiden een yuppen-leven. Marc is met een zilveren lepel geboren, Melany had een gouden moeder. Ze streven naar hogere welstand, betere banen, voorspoed en succes. En ze lijken daarin te slagen.

In een periode van ruim tien jaar vergeten ze echter langzaam maar zeker hun wortels en hun geschiedenis, slaan ze door in een ongezonde leefstijl, raken ze de verbinding met hun familie en tradities kwijt. Onmerkbaar zijn ze slaven geworden van hun hebzucht. Met alle gevolgen van dien. Dat een onverwachte vlinderslag een rimpeling teweegbrengt in hun leven, die uiteindelijk in kleine stapjes een niet te houden storm van chaos veroorzaakt, hadden ze nooit verwacht.

Dit boek laat zien dat liefde en passie heel onopvallend kunnen transformeren in lust en begeerte. Stapje voor stapje. Je merkt het bijna niet. Lukt het Marc en Melany om zich als een Von Münchhausen aan hun haren uit het moeras te trekken en hun leven weer op de rit te krijgen?
Boekengilde B.V.
20 december 2019