Marjolein op nieuwe toer

Marjolein gaat op nieuwe toer en hoe! Ze is altijd al zelfstandig geweest, nu neemt Marjolein toch een enig besluit. Ze heeft er eerst over nagedacht naar het buitenland te gaan, zoals zoveel meisjes dat doen om hun blik te verruimen en een taal beter te leren spreken. Haar hartsvriendin Lon krijgt een leuke baan aangeboden als "hostess" in een gezellig home, waar jongelui uit het buitenland komen om Nederland beter te leren kennen. Veelal Belgische en Franse meisjes en... jongens. Lon voelt er niet voor, maar Marjolein grijpt deze kans met beide handen aan en nu kan Marjolein zich fijn inzetten met al haar talent en ijver. Het is goed dat ze haar rijbewijs heeft en "hostess" Marjolein is het sympathieke middelpunt van een heleboel gezellige dingen. Zoals het ritje met een oude "postkoets" geheel in stijl á  la 1900... en dan zwijgen we maar over Jeanpierre, de Franse jongen, want indruk maakt hij op Marjolein!

Is Marjolein op nieuwe toer het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Marjolein op nieuwe toer