Marrakesh

Marrakesh

Wat & Hoe Stad & Streek Marrakesh bevat de Top 10 hoogtepunten, gedetailleerde kaarten en verrassende wandelingen. Raadpleeg de vele adressen waar je volgens insiders het beste kunt overnachten, eten, winkelen en uitgaan. Wat & Hoe Stad & Streek Marrakesh is praktisch in gebruik door een handige indeling en kleurgebruik, en biedt je alle informatie en tips over bezienswaardigheden om de massa voor te blijven. Marrakesh heeft een grote aantrekkingskracht en inspireert reizigers, kunstenaars en acteurs met haar geuren en kleuren en rijke geschiedenis. Dwaal rond door de oude medina van de stad, kom op adem in een betoverende tuin of geniet van de spectaculaire uitzichten over het Atlasgebergte. Wat & Hoe is al sinds 1926 een betrouwbare reispartner, met voor elke reiziger een geschikte reisgids. De Wat & Hoe Stad & Streek gidsen zijn complete reisgidsen voor een vakantie waarmee je zowel de steden als de mooiste plekjes in de omgeving kunt ontdekken.

Reizen & Talen
Reisgidsen Afrika