Mate van onschuld

Mate van onschuld

Rank 3494 Gelezen 19 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 34 Favoriet 1 Recensies 2
Thrillers & Spanning Spots 2   Topics 0

Mate van onschuld van H.S. Chandler is een rechtbankthriller van het hoogste niveau – het boek is zenuwslopend en claustrofobisch, het soort dat je tussen je vingers door moet lezen. Een sexy psychologische thriller vol onverwachte wendingen.

Maria staat terecht voor poging tot moord. Ze heeft al bekend dat ze haar man dood wilde hebben. Kan ze de jury toch overtuigen van haar onschuld? Lottie zit in die jury en moet besluiten over Maria’s lot. Ze krijgt echter een affaire met een ander jurylid, waardoor ze haar positie op het spel zet en een eerlijk vonnis niet meer mogelijk lijkt... Je denkt te weten wie er schuldig is en wie niet. Maar je zult je vergissen!

Thriller
Luitingh Sijthoff
02 december 2019

Door lezers

Thriller Café / Wij willen buddyreaden met jullie!
10 juli 2020 53 reacties
Thriller Café / Waar kijk jij naar uit in oktober?
01 oktober 2019 67 reacties
  Meer artikelen van lezers

Recensies

melhartman-skynet-be Auteur

Pittige verrassingen

door: melhartman-skynet-be 2 likes
Dit is het debuut van Chandler en ze heeft meteen de goede toon gezet. Er zijn twee verhaallijnen, twee hoofdpersonages in het boek. Maria die terechtstaat voor poging tot moord op haar man en Lottie, een jurylid, die haar saaie huisvrouwenleventje beu is en een affaire met een ander jurylid...

Voor nu even aan de kant gelegd

door: weinsoldner 1 like ebook
Heb het boek na de eerste 100 bladzijden aan de kant gelegd. Het verhaal ging mij te traag en behalve de eerste paar bladzijden kon het mij niet boeien.