Maxi van Fluks - De vermiste fee

Maxi van Fluks - De vermiste fee

Junior   Topics 0

Tweede deel van succesvolle jeugdboekenserie van Anna Ruhe.

Op naar het tweede avontuur met Maxi van Fluks, de beste wensvervuller aller tijden! Maxi ontdekt een oud modelschip in de winkel van Paula’s vader, precies op feeënformaat! En het wordt nog mooier: in het ruim van het zeilschip staat een mysterieuze kist die Maxi doet denken aan de feeënwereld. Wat zou erin verstopt zitten? Plotseling verdwijnt Maxi spoorloos. En moet Paula de strenge opperfeeën om hulp vragen. De kleine fee moet tenslotte worden gered!

Bestsellerauteur Anna Ruhe, bekend van De magische apotheek, betovert haar lezers opnieuw met een kinderboekenpersonage vol humor en charme!

• Tweede deel van avontuurlijke kinderboekenserie
• Illustraties van Max Meinzold en vertaald door Merel Leene
• Binnen een maand ruim 4.000 exemplaren verkocht van deel 1!
• Van de succesvolle De magische apotheek-serie werden bijna 100.000 exemplaren verkocht!
• Voorlezen vanaf 5 jaar, zelf lezen vanaf 7 jaar

Maxi van Fluks – Een eigenwijze fee is een geweldig boek om zelf te lezen of om voor te lezen. Een groot avontuur dat vanuit Paula heel beeldend en vlot is geschreven. Jonge kinderen kunnen zich in de situatie verplaatsen en zijn betrokken.’ Hebban

Kind & Jeugd
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Van Holkema & Warendorf
08 maart 2022