Maximaliseer je leven met minimalisme

Maximaliseer je leven met minimalisme

De coronacrisis nodigde ons uit anders te gaan denken over wat essentieel is in het leven. Dankzij het leven in quarantaine hebben heel wat mensen het eenvoudige geluk (her)ontdekt. Ze helpen elkaar, maken samen wandelingen, koken en bewegen, luisteren naar muziek…
We zien massaal dat het uiteindelijk niet onze fysieke spullen zijn die het verschil maken, wel onze sociale contacten en ons eigen welbevinden.

In dit boek onderbouwt minimalismecoach Virginie Vandaele onze drang om eindelijk ruimte vrij te maken voor wat er écht toe doet. Ze nodigt ons uit alle fysieke en mentale ballast overboord te gooien en te komen tot een (waarde)voller leven. Een boek dat als geroepen komt in tijden als deze.
Hoe laten we de spullen die we niet echt nodig hebben los? Hoe ruimen we ons huis op, kamer per kamer? Hoe ruimen we digitaal op? En mentaal? En emotioneel?

Dit is een boek als een bijbel voor wie zijn veranderde levensstijl stevig wil verankeren.
Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen