Maximum rede en bullshit

Hersenspinsels uit de scherpe pen van (pdw) Columnist Patrick De Witte, beter bekend als (pdw) trekt het rolluik van zijn klachtenloket open. Met cynisme en bijtende humor beschrijft hij zijn dagelijkse en pijnlijk herkenbare 'ergernissen des levens'. Taalgrappen, oneliners, langere en kortere columns wisselen elkaar in speedtempo af. Stuk voor stuk oneerbiedige, ongebreidelde en provocerende observaties, tirades en overpeinzingen, royaal gelardeerd met ongenadige scherts en spot Alle 'kankers' van onze maatschappij bewerkt (pdw) met kattenstaarten, waarna hij ze in een zout bad onderdompelt: politici, de media, de Porsche van Prins Laurent, Jan Lul maar ook 'levende standbeelden', dragers van camouflagebroeken of mensen die het woord 'amai' te vaak gebruiken... Niemand ontsnapt aan de puntige toorn van (pdw).

Is Maximum rede en bullshit het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Maximum rede en bullshit