Meer dan een dak boven je hoofd

Gertie van Driel

Achterflap ‘Meer dan een dak boven je hoofd’ is een handboek voor iedereen die een huis gaat (ver)bouwen en/of restylen. Hoe zorg je dat je je geld goed en zinvol besteedt? Wat is een logische volgorde in het (ver)bouwproces? Wanneer moet je wat beslissen? Hoe selecteer je de juiste specialisten en wat doen zij voor jou? Wat is het verschil tussen het ene en het andere huis? De auteur Gertie van Driel is interieurontwerper en stylist. Dankzij haar enorme ervaring met klanten en eigen huizen geeft ze je super praktische tips en adviezen. Zelfs lichtplannen, interieurkeuze, raambekleding, verven, vloeren en styling komen uitgebreid aan bod. Dit handboek is daarom ook handig als je een huis wilt gaan kopen of verkopen. Het bespaart je een hoop geld en zorgen tijdens het hele (ver)bouwproces als je dit boek bij de hand houdt. ‘Meer dan een dak boven je hoofd’ geeft een heel compleet overzicht van wat er allemaal komt kijken bij het (ver)bouwen van je huis. Door de overzichtelijke indeling hoef je niet het hele boek te lezen, maar kun je bij elke fase van de bouw de betreffende hoofdstukken erbij pakken. Ik had geen enkele ervaring met bouwen en had geen idee wat er op me afkwam. Door het lezen van dit boek heb ik grip gekregen op het bouwproces en kan ik meer genieten van de reis naar ons droomhuis.’ - Rinske Oenema De must read vóórdat je begint met kopen en/of slopen. Door dit boek ontdek je al snel dat er ontzettend veel is waar je op moet letten als het om wonen gaat. Gertie van Driel omschrijft alle facetten van A tot Z, aangevuld met voorbeelden uit haar werk en eigen bouwervaring. Al deze kennis is prachtig gebundeld en geeft handvatten die helpen bij het maken van de vele beslissingen om uiteindelijk jouw droomhuis te realiseren. - Lisa van Rens

Is Meer dan een dak boven je hoofd het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Meer dan een dak boven je hoofd