Meester over je gedachten

Als je het leven begrijpt, weet je ook wat waarheid is.
Als je eenmaal doorhebt dat het leven bestaat uit vrijheid, waarheid, rechtvaardigheid, schoonheid, helderheid dan is seks gewoon een onderdeel hiervan. Niets meer en niets minder.
We hebben alleen de energie van echte liefde nodig in deze ellendige wereld. Dat is de enige oplossing om alle problemen op te lossen. Want dat is de essentie van ons bestaan.
Culturele invloeden, invloeden uit je omgeving en de beeldvorming over jezelf zijn conditioneringen uit het verleden die je projecteert op het heden en naar de toekomst toe. Deze conditioneringen maken je afhankelijk en zijn verstoringen die je beletten onafhankelijk te denken. Ons hele bestaan gaat over het begrijpen van de relaties met elkaar.
We willen dat ons denken vrij is van pijnen, slechte gewoonten en angsten en dat kan alleen maar door een totale transformatie van de geest, ofwel omslag in het denken.
De hele mensheid heeft dezelfde inhoud van het bewustzijn. Dit kun je zien omdat we allemaal lijden en ellende ervaren in ons gehele leven. De bronnen hiervan zijn voor alle mensen gelijk. We hebben daarom de inhoud vanaf het ontstaan van de mens in ons allen zitten.

Is Meester over je gedachten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Meester over je gedachten