Meesters

Zonder uitzondering zijn de gasten van nova College Tour meesters is hun vak. Johan Cruijff, Hans Teeuwen, Madeleine Albright en Rem Koolhaas, zelden laten ze zich uitgebreid interviewen over hun expertise. Presentator Twan Huys wist ze te strikken voor de uitzendingen, waarin de echte sterren nieuwsgierige studenten waren die met prikkelende en verrassende vragen meer uit de hoofdgast kregen dan menig gerenommeerd journalist. Het programma leverde vaak nieuwswaardige, altijd opmerkelijke en soms hilarische gesprekken op. De beste interviews en de enorme hoeveelheid aan niet uitgezonden materiaal bewerkte Huys tot het boek Meesters. Met Twan Huys op college. Voor iedereen die wil leren van de besten.

Twan Huys is presentator van nova en nova College Tour. Eerder verscheen van zijn hand Ik ben een New Yorker (30.000 exemplaren verkocht).

Over Ik ben een New Yorker:
‘Huys is ongetwijfeld een van de beste vs-correspondenten van de laatste jaren. (...) Het leest als een trein.’
Trouw

Over nova College Tour:
‘nova College Tour: diepgravende gesprekken met mensen die ertoe doen.’
de Volkskrant

‘Twan Huys kan goed interviewen, dat doet hij niet alleen in nova, maar ook in nova College Tour.’
Het Parool

Is Meesters het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Meesters