Mentale Innovatie

Over innovatie lezen we elke dag, het is een must voor bedrijven en organisaties. Hoe blijven ze vernieuwen? Hoe vinden ze een authentieke marktpositie? Dezelfde vragen kun jij jezelf stellen. Hoe ga jij je bewegen naar een leven zonder beperkingen, waarin je openstaat voor nieuwe kansen en vaart op je eigen kracht? Van Breukelen, Kodden & Diederiks noemen dit 'mentale innovatie'.

Mentaal innoveren helpt je bij het vinden van antwoorden op deze vragen. Op basis van de drie pijlers passie, weerbaarheid en zelfeffectiviteit bouwen de auteurs een verhaal op dat je helpt om het denken over zelfontwikkeling om te zetten in duurzaam doen!

Dit verhaal, dat wordt gevoed door gecombineerde praktijkervaring en wetenschappelijk onderzoek, geeft je de handvatten om met volledige focus en vastberadenheid te werken aan je langetermijndoelen. Het gaat over bewustzijn, leren, je groeivermogen versterken, goede samenwerking zoeken en (vooral) doorzetten!

Is Mentale Innovatie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mentale Innovatie