Merde encore!

Geneviève Edis Geneviève

Als u met Merde! (het eerste boek van Geneviève Edis) de codes heeft kunnen kraken van het alledaagse Frans en daaraan ook nog plezier heeft beleefd, dan bent u klaar voor 'Merde Encore!'. In dit boekje vervolgt ze op onnavolgbare wijze haar verkenningen van het populaire Frans en schotelt ze ons een enorme hoeveelheid kleurrijke uitdrukkingen voor, onmisbaar voor wie het Frans wil leren zoals het écht gesproken wordt. Deze keer gaat ze nog een stapje verder en laat ze ook zien hoe de Franse taal de sleutel is tot de ziel van het volk. Met aanstekelijke humor legt ze al die typische Franse eigenaardigheden bloot, waaruit een schat aan levendige uitdrukkingen is ontstaan. Ontdek hoe de Fransen écht aankijken tegen de dood, buitenlanders, seks, la belle France, hygiëne... en het zou best eens kunnen dat 'Merde Encore!' bevestigt wat u altijd al vermoedde!

Is Merde encore! het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Merde encore!