Met jou deel ik de toekomst

In Met jou deel ik de toekomst staat het gezin Vrinten centraal. Hun bijna volwassen zoon Ronnie heeft een verstandelijke beperking en vergt veel tijd en aandacht. Oudste dochter Lizette is verhuist naar de stad, waardoor haar zus Annewil de verplichting voelt om thuis te blijven en haar moeder te helpen met de zorg voor Ronnie. Maar als de thuissituatie verandert, is het gezin genoodzaakt maatregelen te nemen die niet alleen voor Ronnie een grote verandering met zich mee brengen. Met jou deel ik de toekomst is een zelfstandig te lezen familieroman van Julia Burgers-Drost.

Is Met jou deel ik de toekomst het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Met jou deel ik de toekomst