Met liefs uit Londen

Met liefs uit Londen

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 0 Recensies 0

‘Een fascinerend verhaal over liefde, verlies, schuld en vergeving.’ Publishers Weekly

Toen Valentina ‘Val’ Baker een tiener was, vertrok haar moeder Eloise onverwachts vanuit Amerika naar haar geboortestad Londen, Val en haar vader alleen achterlatend. Nu, jaren later, komt er een aangetekende brief uit Engeland met het overlijdensbericht van haar moeder. Val blijkt een appartement in Primrose Hill en een tweedehandsboekhandel te hebben geërfd. Ze besluit samen met haar man Nick naar Londen te reizen om orde op zaken te stellen en eenmaal daar besluit ze om een nieuw leven in het charmante Londen op te bouwen.

Op een dag komt er een klant de boekhandel binnen met een exemplaar van The Last Winter, een verhaal dat haar vroeger erg geraakt heeft. Val raakt geïntrigeerd door de opmerkingen die een vorige eigenaar in de kantlijn heeft gezet. Nick blijkt ondertussen naast zijn tijdrovende werk afleiding te hebben gevonden in de vorm van een drieëntwintigjarige stagiaire. En Eliza, een nieuwe vriendin van Val, daagt haar vervolgens uit om het telefoonnummer van ene ‘Daniel’ dat in The Last Winter staat te bellen. Vanaf dat moment besluit Val deze mysterieuze Daniel op te sporen. Tijdens de zoektocht ontdekt ze meer over zichzelf, haar moeder, en uiteindelijk… de liefde.

In de pers

‘Sarah Jio verweeft het verleden en het heden in deze heerlijk geschreven roman over liefde, dankbaarheid en vergeving. Ik vloog erdoorheen!’ Christina Baker Kline, auteur van De kindertrein, over Bloemen voor mijn dochter

‘Dit spannende verhaal doet veel denken aan de stijl van de populaire auteur Nicholas Sparks.’ NBD Biblion

‘Een betoverend verhaal.’ Kirkus Reviews

Feelgood , Literatuur & Romans