Mevrouw Hamersma verzamelde recepten

Culinair   Topics 0
Mevrouw Hamersma is niet alleen eigenaar en naamgever van de gelijknamige kookboekwinkel in de Amsterdamse Pijp, zij verzorgt ook al bijna tien jaar de gerechten voor 'Mevrouw en meneer Hamersma.' Deze populaire rubriek verschijnt wekelijks in Het Parool en staat inmiddels ook in AD Magazine. Daarvoor put mevrouw Hamersma uit de duizenden kookboeken waarmee zij zich omringd weet. De door haar 'verzamelde recepten' van collega-koks en kookboekschrijvers belanden wekelijks bij ruim 1,4 miljoen huishoudens in de keuken. Een van de redenen voor dat succes: de maakbaarheid van de gerechten. In Mevrouw Hamersma verzamelde recepten heeft mevrouw Hamersma haar vijfenzeventig lievelingsrecepten gebundeld, inclusief een aantal klassiekers van eigen hand. En omdat hij toch in de buurt was, heeft meneer Hamersma daar bijpassende wijnen bij uitgezocht. En wie een beetje van wijn houdt, weet dat dat dan helemaal goed komt. +

Culinair
Eten en drinken algemeen