Mijn geliefd tropenland - Lief & Leed

Mijn geliefd Tropenland is het vervolg op Het geluid van de Tropen dat in 2017 is verschenen van dezelfde auteur. Godsdienst, cultuur, romantiek en spanningen wisselen elkaar in snel tempo af. Feiten en fictie lopen door elkaar heen in het historische perspectief van de jaren twintig van de vorige eeuw. De periode waarin deze roman is geschreven behelst de jaren 1927 tot 1932. In deze periode, waarin de verslechterende economie een rol speelt, worden ook de spanningen tussen het christendom en de islam steeds meer zichtbaar. In nog primitieve omstandigheden moet het jonge zendingsgezin Bijlefeld zien te overleven.

Is Mijn geliefd tropenland - Lief & Leed het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn geliefd tropenland - Lief & Leed