Mijn glanzend zwarte schild maakt me adorabel

Bij wantsen denken we meestal aan bedwantsen, onaangename beestjes die we liever niet zien. Maar er is meer te beleven in de wantsenwereld. In deze gedichten komen de wantsen zelf aan het woord. Ze vertellen over hun eetgewoonten, hun voortplanting, hun broedzorg en of ze schadelijk dan wel nuttig zijn. Zo komt de lezer spelenderwijs veel over deze kleine insecten te weten. De prachtige gedetailleerde foto’s van Theodoor Heijerman maken de lezer nog nieuwsgieriger naar de wereld van de wantsen, die veel groter is dan hier beschreven kon worden.

Is Mijn glanzend zwarte schild maakt me adorabel het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mijn glanzend zwarte schild maakt me adorabel