Mijn leven undercover

Mijn leven undercover

Rank 1572 Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 56 Favoriet 2 Recensies 0
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Amaryllis Fox zat in haar laatste jaar internationaal recht aan de universiteit van Oxford toen haar mentor Daniel Pearl gevangen werd genomen en werd onthoofd. Voor haar was dit de aanleiding om zich te specialiseren in terrorisme bestrijding. Ze ontwikkelde een algoritme dat terroristische aanslagen met grote precisie zou kunnen voorspellen. Een jaar later klopt de CIA bij haar aan. Haar ster rees snel en op haar tweeëntwintigste werd Amaryllis gerekruteerd voor het elitekorps.

Ze werd klaargestoomd op 'The Farm', waar ze onder andere getraind werd in het ondergaan van martelingen, vuurwapengebruik en de beste manieren om zelfmoord te plegen in gevangenschap. Daarna werd ze uitgezonden als spion 'under-non-official-cover' - de gewildste maar ook gevaarlijkste baan binnen de CIA. Als kunsthandelaar infiltreerde ze in terroristische netwerken in het Midden-Oosten en Azië, tot die ene ontmoeting, die alles veranderde.

Ambo|Anthos
12 november 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,99 Bestel het e-book € 12,99

Lezerswaarderingen

Artikelen over Mijn leven undercover

Meer artikelen

Door lezers

Thriller Café / Waar kijk jij naar uit in november?
01 november 2019 68 reacties
  Meer artikelen van lezers