Mijn papa is een narcis

'Mijn papa is een narcis', is een prentenboek met waargebeurde verhalen. Het gaat over vaders met een narcistische persoonlijkheidsstoornis, over vaders die ziek zijn maar vaak niet gediagnosticeerd zijn.
Of wel gediagnosticeerd zijn maar weigeren behandeld te worden, wat deel uitmaakt van de persoonlijkheidsstoornis.

Het is de stem van kinderen die vertellen. En het niet snappen. Die boos en bang zijn, buikpijn hebben, slecht eten, in de war zijn en stagneren in hun ontwikkeling. Die zich vooral in de steek gelaten voelen door hulpverlenend Nederland omdat er niet naar hen geluisterd wordt. En waar ook dus niet naar gehandeld wordt.

Na jarenlange ervaring met kinderen is dit boek tot stand gekomen. Het is geen gezellig boek. Het is ook geen boek voor kinderen om alleen te lezen, behalve als ze het zelf willen.
Dit boek geeft woorden aan wat niemand wil of kan zien.

2020 Maria Noljora

Is Mijn papa is een narcis het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mijn papa is een narcis