Mijn plezierbrevier

Kees van Kooten heeft al velen aan het lachen gemaakt, maar waar moet hij zelf om lachen?
Het antwoord is Mijn plezierbrevier, een tijdloze bundel vol Engelse en Amerikaanse humor, met de natuurleukste korte verhalen van grootheden als James Thurber, Stephen Leacock en S.J. Perelman, maar ook tientallen minder bekende of vergeten humoristen met verrassend komische stukken.

'De auteur én komiek Kees van Kooten in één - zo zien we hem het liefst.' Algemeen Dagblad

'Van Kooten toont zich vooral een uitzonderlijk begenadigd vertaler. Uit zijn pen klinken deze stukjes alsof ze oorspronkelijk in het Nederlands geschreven zijn.' de Volkskrant

Is Mijn plezierbrevier het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn plezierbrevier