Mijn Vegas bruidegom

Wakker worden naast een vreemdeling met een trouwring om, stond niet op de planning. Ik was naar Las Vegas gekomen voor een kort meidenuitje, maar op de een of andere manier eindigde ik als een getrouwde vrouw. Wat ik dacht dat in Vegas zou blijven, was me terug gevolgd naar mijn kleine stadje Sunrise Bay, in Alaska. Natuurlijk kon mijn nieuwe echtgenoot — MMA-kampioen, Logan Stone — me niet gewoon terwijl ik alleen thuis was vertellen dat hij ons spontane huwelijk een kans wil geven. Hij moest het me in het bijzijn van mijn hele familie en de helft van de stad vertellen. Wij tweeën kunnen geen grotere tegenpolen zijn, maar hij biedt me een deal aan die ik niet kan weigeren, wat inhoudt dat ik al drie maanden doe alsof we gelukkig getrouwd zijn. Ja, er kunnen in die korte tijd veel dingen veranderen, het belangrijkste is dat ik gevoelens krijg voor een man wiens levensstijl ik veracht.

Recensies (4)

Meer recensies

Is Mijn Vegas bruidegom het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn Vegas bruidegom