Mijn vele gezichten

Young adult   Topics 0

Nora O'Malley heeft gedurende haar leven al veel rollen gespeeld. Als dochter van een professionele oplichtster die criminele mannen belazert, groeide ze op als haar moeders protegee. Maar toen haar moeder op een dag voor een van haar gevaarlijke doelwitten viel, wist Nora wat ze moest doen: ontsnappen.
Vijf jaar lang heeft Nora een perfect normaal leven weten te leiden, maar ze zal haar oude kunstjes weer onder het stof vandaan moeten halen. Ze heeft namelijk drie problemen:
#1: Haar ex-vriend betrapte haar met haar nieuwe vriendin, Iris. Ze waren allemaal vrienden, maar dat zou nu weleens kunnen veranderen.
#2: De ochtend nadat ze zijn betrapt moeten ze, heel ongemakkelijk, met z'n drieën naar de bank om geld dat ze hebben opgehaald voor het goede doel te storten. Dit blijkt niet alleen ongemakkelijk, maar zelfs dodelijk, want:
#3: Net nadat ze de bank in zijn gelopen, komen er twee overvallers binnen.
De overvallers mogen misschien gevaarlijk zijn, Nora heeft meer lef in haar pink dan de twee in hun hele lijf. En ze hebben geen idee wie ze daadwerkelijk gegijzeld hebben...

Young Adult
Fictie 15+