Mijn verhaal

Mijn verhaal is mijn eerste boek dat stapsgewijs tot stand is gekomen door mijn eigen ervaringen als mens met een chronische aandoening systematisch neer te pennen, hoe ik het proces van verdict tot aanvaarding heb aangevoeld.

Een lang proces dat we allemaal doorworsteld hebben met vele ups en downs.

Het eindresultaat werd uiteindelijk een soort handleiding of hulpmiddel met herkenbare dagdagelijkse feiten met tips en oefeningen hoe ikzelf het verwerkingsproces heb ervaren.

Ook bij mij verliepen er minstens drie jaar over, vanaf het moment toen ik te horen kreeg fibromyalgie en CVS te hebben, om me nu uiteindelijk weer vrijer te voelen, nieuwe ontmoetingen en uitdagingen aan te gaan. Tuurlijk heb ook ik nog steeds mindere dagen.

De voorafgaande aanslepende onderzoeken, de twijfels en het vele heen en weer geloop zijn zwaar, zowel voor onszelf als onze omgeving. Om dan uiteindelijk te horen: ‘Je bent een chronisch patiënt en je zal er moeten leren meeleven!’

Ik hoop door mijn ervaringen te delen bij sommigen wat verlichting en meer inzichten aan te reiken.

Veel liefs,

Dominique

Is Mijn verhaal het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn verhaal