Mijn wereld, jouw wereld

Als Emma haar tante vraagt of ze haar zestiende verjaardag mag vieren, verandert haar wereld van de een op de andere dag in een chaos. Waarom wordt haar leven zo ingeperkt? Wat heeft ze ooit gedaan om deze argwaan te verdienen? Of ligt het niet aan haar? Shai’s keuze in vriendschappen komt hem ineens duur te staan als hem wordt gevraagd een grens te overschrijden. Zijn leven is al niet zo eenvoudig, wat heeft hij nou eigenlijk echt zelf in de hand? Emma en Shai worden aan elkaar gekoppeld voor een schoolproject. Vanwege hun probleemsituaties thuis storten ze zich vol overgave in het creëren van een fantasiewereld. Een vreemde steen en een ongelooflijke reis geven de twee een nieuw perspectief en wanneer een moeilijke keuze hen onverwacht wordt aangeboden, staan ze voor de vraag of ze in ieder geval elkaar hebben als houvast.

Recensies (1)

Is Mijn wereld, jouw wereld het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn wereld, jouw wereld