Mijn ziel mijn zaligheid

DR. WAYNE DYER
Mijn ziel, mijn zaligheid
In Mijn ziel, mijn zaligheid combineert dr. Wayne Dyer de psychologische inzichten uit zijn bekendste werk Niet morgen, maar nu met de praktische en uitvoerbare aanwijzingen uit Lessen in levenskunst. Bovendien laat hij zien hoe je op elk gewenst moment kunt profiteren van je eigen inspiratie.
In drie stappen toont dr. Wayne Dyer hoe je een ge pireerde levenshouding ontwikkelt, als alternatief voor een op jezelf gerichte houding. Hij leert je:
hoe je de behoefte om steeds meer te bezitten om kunt zetten in het gevoel dat je een rijk mens bent;
hoe je een negatief zelfbeeld van je af kunt zetten en het goddelijke in jezelf kunt ontdekken;
hoe je prestatie- en bezitsdwang uit je leven kunt bannen ten gunste van de overtuiging dat de ware bevrijding schuilt in het vermogen om los te laten.
Mijn ziel, mijn zaligheid kan je helpen een rijker, gelukkiger en zinvoller leven te leiden.
Van dr. Wayne Dyer verschijnen regelmatig nieuwe boeken.

Is Mijn ziel mijn zaligheid het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn ziel mijn zaligheid