Militair, sniper, survivor

Militair, sniper, survivor

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Artikelen 1   Topics 0

Inspirerend boek over fysieke en mentale weerbaarheid geschreven door een ex-militair van de Special Forces

Niemand is een geboren leider. Doorzettingsvermogen en uitdagingen in het leven leerden Ant welke eigenschappen noodzakelijk zijn om uit te groeien tot een échte leider. Hij is het levende bewijs dat je met de juiste mentaliteit alles kunt bereiken. In Militair, sniper, survivor beschrijft hij ervaringen die je normaal alleen in films ziet: van gijzelingsacties in Somalië tot vuurgevechten in Afghanistan, van onderzeebootoperaties voor de kust van Afrika tot high risk-arrestaties in Irak. Maar ook persoonlijke ervaringen, zoals de verwerking van de dood van zijn vader toen Ant nog maar vijf jaar was, hebben hem waardevolle dingen geleerd over weerbaarheid.

Of het nu gaat om handelen in stressvolle situaties of om reageren op angst, dit is een boek dat iedereen houvast kan geven om sterker in het leven te staan.

Militair, sniper, survivor in de pers

‘Het beste boek van het jaar. Dit gaat je leven veranderen.’ Tom Marcus, bestsellerauteur van Soldier Spy

‘Een overdonderende, openhartige bestseller.’ Sunday Times

‘Beeldend en vol inspiratie geschreven. Een van de beste boeken van dit jaar.’ Daily Mail

Waargebeurde verhalen
Literaire non-fictie algemeen