Missie voor een moeder

Guardian Angel Investigations
Voor als de ergste nachtmerrie waarheid wordt: Guardian Angel Investigations brengt kinderen weer veilig bij u thuis.

Deel 2 Missie voor een moeder
`Wilt u mijn mama alstublieft uit de gevangenis halen? Detective Colt Mason kan het verzoek van de zesjarige Petey niet weigeren. Zijn moeder, Serena, zit opgesloten voor moord, en alle bewijzen spreken tegen haar. Bij Colt rijst al snel het vermoeden dat er een verband moet zijn met een zaak waar haar overleden man, die bij de politie zat, aan werkte: een onderzoek naar de gewetenloze wereld van de kinderhandel. Terwijl hij grimmig de eerste stappen zet in deze duistere onderwereld, verdwijnt Petey plotseling...

Is Missie voor een moeder het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Missie voor een moeder