MOB veggie

MOB veggie

Culinair   Topics 0
'Mob Veggie' is het ultieme vegetarische kookboek, met alles wat je nodig hebt om perfecte vegetarische gerechten te maken. Je zult nooit meer worstelen met een veggie of vegan alternatief voor je vrienden die geen vlees eten, in dit boek vind je het. En alles voor minder dan een tientje. Ieder recept bevat een Spotify code, zodat je die kunt scannen en direct kunt gaan koken met de juiste muziek aan.

Het boek is ingedeeld in zes hoofdstukken: Brunch Mob voor lekkere brunchgerechten. Verse Mob, vol eenvoudige salades, soepen en uitbundige groentegerechten. Snelle Mob: alles is binnen een half uurtje klaar. Easy Mob: eenpansgerechten die zo weinig mogelijk afwas opleveren na een groots diner. Het vijfde hoofdstuk is Mob de luxe: deze recepten hebben iets meer aandacht nodig en zijn zeer geschikt voor een feestje in het weekend. Het laatste hoofdstuk is Fakeaway mob: take away fast food, maar dan veggie en huisgemaakt.
Culinair
Citrus