Moço

VN:

Moço

Gelezen 40 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 17 Favoriet 0 Recensies 4
Thrillers & Spanning Artikelen 3   Topics 0

Harry Kramer komt te laat als hij bij de eeuwwende zijn moeder gaat bezoeken: ze ligt dood op straat, onder het open raam van haar appartement. Zelfmoord is uitgesloten. Maar waarom zou iemand een weerloos, kreupel oudje door het raam gegooid hebben? Harry gaat op zoek in het enigmatische verleden van zijn moeder. Intussen vindt hij troost bij Adiouma, stripteaseuse in de Malibu op de Linkeroever, en verstrooiing in zijn werk
als fotograaf van spectaculaire en morbide snapshots waarvoor de hoofdredacteur van Shock hem goed geld betaalt. Wanneer de Malibu uitbrandt,
neemt hij Adiouma in huis. Inmiddels is ook Moço, de geheimzinnige landloper
die hij in het park bij de flat van zijn ma leerde kennen, onverklaarbaar verdwenen Hoe verder hij in de sporen van zijn moeder reist, hoe meer hij over zichzelf ontdekt en hoe dichter hij bij de waarheid komt. Tot de onthutsende ontknoping die hij uiteindelijk om de hoek, in Antwerpen vindt.

Spannende boeken algemeen
Uitgeverij Vrijdag