Moddergraf

VN:

Moddergraf

Gelezen 30 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 1 Recensies 2
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Een roze lijk duikt op... en het blijkt allerminst een alledaagse dode. Misdaadjournalist Ludde Menkema verdiept zich in de achtergronden van dit bijzondere geval. Zijn interesse neemt nog meer toe als hij doorkrijgt dat de moordenaar wel eens uit zijn eigen omgeving zou kunnen komen. Een inbraak in het pand waar hij samen met de mooie Maria een internetnieuwsdienst runt, zet hem op scherp.

De gebeurtenissen nemen het over. Menkema komt in aanraking met een Poolse huurmoordenaar, een hoer op leeftijd en een scheepsmagnate met geheimen. En dan wacht hem in de modder van de Waddenzee een confrontatie die groter is dan het decor doet vermoeden...

Moddergraf is een literaire thriller die zich afspeelt in de stad Groningen, maar ook in het omringende land waar plaatsen als Usquert, Noordpolderzijl en Midwolda liggen. Vredige plaatsen lijken het, totdat blijkt dat ook daar misdaad en terreur zich schuilhouden.

Literaire thriller
Ludde Menkema (1)