Mode is niet moeilijk

Modeontwerper Janice, bekend van zijn commentaar bij SBS Shownieuws en Linda.TV, komt met het antwoord op de vraag waar iedere vrouw mee worstelt: wat moet ik aan? Mode lijkt vaak heel ingewikkeld en je denkt al snel dat je er nou eenmaal niet zo veel verstand van hebt, maar volgens Janice is niks minder waar. In dit boek laat hij zien hoe je kunt ontdekken welke stijl bij jouw figuur past en hoe je er vervolgens voor kunt zorgen dat je je ook aan die stijl houdt. Zodat je je niet alsnog laat verleiden tot het kopen van die hippe flarepants met wijde pijpen, terwijl ze je al sinds de jaren zeventig niet staan. Als echte mode-vakman weet Janice als geen ander hoe mode werkt en wat het voor je kan doen. Hij probeert je niet zijn stijl op te dringen, maar je je eigen stijl te laten vinden. Bomvol tips en adviezen, schetsen, do's en don'ts is Mode is niet moeilijk h

Is Mode is niet moeilijk het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mode is niet moeilijk