Molly & ik

Gelezen 9 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 2 Recensies 0
Non-fictie Lijsten 1   Topics 0
Toen oud-politieagent Colin Butcher zijn eigen dierendetectivebureau begon om vermiste en gestolen huisdieren op te sporen, besefte hij al snel dat hij een partner nodig had. En toen zag hij Molly, een onbeminde, ongewenste cocker spaniel, op de website van een dierenopvang. Ze smolt Colins hart met haar intelligentie en charisma en het paar was meteen onafscheidelijk.

Met Colins recherche-ervaring en Molly's intelligentie, volharding en reukvermogen vormden ze het ultieme duo, en al snel losten ze door het hele land zaken op. Van de zoektocht naar de rode kater Pablo in Devon tot het opgraven van een buit gestolen juwelen in een bos ten noorden van Londen. Het duo beleeft talloze opwindende avonturen en maakt onderweg velen nieuwe vrienden.

Na hoge functies bij de Royal Navy en de politie van Surrey begon Colin Butcher in 2005 zijn dierendetectivebureau The UK Pet Detectives. Dit bureau is marktleider in het onderzoek naar misdaden tegen dieren en spoort elk jaar honderden vermiste en gestolen huisdieren op. Colins expertise op het gebied van huisdierenopsporing en zijn ruime ervaring als rechercheur hebben hem een ongeëvenaard inzicht verschaft in het gedrag van vermiste honden en katten.

The House of Books B.V.
01 januari 2019