Momenten van geluk

Momenten van geluk

Gelezen 40 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 56 Favoriet 1 Recensies 5
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Vijf vriendinnen besluiten samen op de Fiji-eilanden te gaan wonen, waar ze niet alleen een chocoladebedrijf beginnen maar ook zichzelf terugvinden. Vlak voor hun pensioengerechtigde leeftijd besluiten Sina, Lisbeth, Ingrid en Maya Noorwegen te verlaten en bij hun vriendin Kat, die recent weduwe is geworden, op Fiji te gaan wonen. De vrouwen hebben ieder hun eigen problemen en geheimen, maar samen vinden ze een nieuw doel: het maken van chocolade - bitterzoete roomzachte momenten van geluk. Momenten van geluk is een heerlijk verhaal over vriendschap, hoop en chocolade

Orlando
11 juni 2018
01 juli 2020
9789492086556 , 9789493081703

Helma Koot Hebban Recensent

Mooie feelgood over vriendschap en innerlijke groei

door: Helma Koot 1 like

De Noorse auteur en journaliste Anne Ostby (1958) is een globetrotter die al in tien verschillende landen gewoond heeft. Een van die landen was de Fiji-eilanden, waar haar nieuwste boek Momenten van geluk (2018) zich afspeelt. Voor wat betreft het leven op de Fiji-eilanden en de omgang met de...

Reacties op: Momenten van geluk