Slow down journal

FINDING YOURSELF IN EVERYDAY LIFE Met deze MONDAY journal breng je focus aan op wat voor jou belangrijk is en neem je de regie over je eigen leven terug. Door de MONDAY Journal 52 weken per jaar te gebruiken, creëer je wekelijks een waardevol slow down-moment voor jezelf. Met slechts 20 minuten journallen per week ervaar jij de rest van de week meer rust en focus. Er zitten veel fijne extra’s in. Zo leer je over leven volgens de maanfases, kun je een vision board toevoegen en is er per kwartaal ruimte voor reflectie op alle onderdelen van je leven. Wat levert de MONDAY Journal jou op? - Je brengt meer focus aan in je leven - Je beleeft je dagen veel bewuster - Je past selfcare toe op een praktische manier - Je creëert meer tijd voor wat jij belangrijk vindt - Je laat dingen die energie slurpen makkelijker los Wat zeggen anderen? De MONDAY Journal is precies waar ik behoefte aan had. Eindelijk een journal die structuur geeft en me helpt bij het reflecteren en nadenken over intenties. – SIGRID Ik kijk er elke week naar uit om in mijn MONDAY Journal te schrijven. Het is een fijn moment om terug te blikken, dankbaarheid te voelen en nieuwe intenties te zetten. – KRYSTLE Na 2 weken merkte ik al dat de MONDAY Journal verschil maakt. Nu ik inzicht heb in mijn week ervaar ik minder stress en weet ik wat ik echt wil doen. Dat geeft rust in mijn hoofd. Ik slaap zelfs beter! - JAKOBA OVER DE AUTEUR Hilde Eisma (1989) zet de soms een tikkie zweverige spiritualiteit om in down-to-earth producten en diensten die jou helpen meer rust te creëren. SLOW DOWN, zodat je de connectie met jezelf vindt in het alledaagse hectische leven. Hilde woont samen met Harm in Zwolle en is mama van Fos, parttime hbo-docent en fulltime vrijheidsgenieter. Ze is dol op, pure chocola persoonlijke ontwikkeling, het creëren van mooie producten en het voldane gevoel na een yogales.

Is Slow down journal het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Slow down journal